NASA zná závadu na Hubblu

NASA identifikovala možnou příčinu problému spojeným s nefunkčností teleskopu, který 13. června pozastavil vědecké operace a schválila plány na přechod na záložní hardware. Opravné aktivity začnou 15. července.
15. července 16:05

2 komentářů ke článku “NASA zná závadu na Hubblu”

Nešlo by i do těch krátkých zpráv vkládat to merito, o něž jde? Třeba nějak takto: NASA identifikovala vadný zdroj napájení jako možnou příčinu problému spojeným s nefunkčností teleskopu, který 13. června pozastavil vědecké operace a schválila plány na přechod na záložní hardware. Opravné aktivity začnou 15. července.

• Karel Zvoník Redakce napsal:

Snažíme se o to. Není to ovšem vždy jednoduché ve dvou větách. Zde není prostor pro popis závady. Neselhal zdroj napájení, ale jeden z počítačů umístěný v jednotce Science Instrument Command and Data Handling (SI C&DH), který řídí, koordinuje a monitoruje vědecké přístroje HST a vypadá to, že problém bude v jeho napájení.

Z těchto důvodů zde máme komentáře. Čtenář se vždy může zeptat pokud mu není něco jasné nebo by chtěl něco doplnit. Ne vždy se totiž povede, nejen do krátkých zpráv, ale i do článků dostat vše potřebné. 🙂