sociální sítě

Přímé přenosy

Sojuz-2.1a (Bion-M 2)
00
DNY
:
00
HOD
:
00
MIN
:
00
SEK

krátké zprávy

Revolv Space

Italsko-nizozemská společnost Revolv Space byla vybrána k dodání šesti jednotek pohonu solárních panelů, prodávaných pod názvem SARA. Jednotky jsou určeny pro nadcházející misi cubesat společnosti Blue Canyon Technologies.

IFT-10

Společnost SpaceX plánuje provést další zkušební let sestavy Starship/Super Heavy 24. srpna. Let má proběhnout po dokončení vyšetřování neúspěchu předchozí mise a získání schválení od Federálního úřadu pro letectví.

Cambrian Works

Společnost Cambrian Works si vybrala společnost Astroscale US jako svého partnera pro 30denní studii NASA, jejímž cílem je vypracovat komplexní koncept provozu a implementační plán pro potenciální komerční misi ke zvýšení oběžné dráhy observatoře Neila Gehrelse Swifta.

Naše podcasty

Doporučujeme

Objednejte si knihy našich autorů a nahlédněte tak do historie kosmonautiky.

Poděkování

Náš web běží spolehlivě díky perfektnímu servisu hostingu Blueboard.cz, děkujeme!

Díly pro Vulcan na Atlasu V

Atlas V při letech vyzkouší některé části pro raketu Vulcan. První bude aerodynamický kryt. Zdroj
8. dubna 21:07

Rubrika:

Štítky:

Hodnocení:

0 / 5. Počet hlasů: 0

Sdílejte tento článek:

Další podobné články:

Komentáře:

Odběr komentářů
Upozornit
3 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejvíce hodnocený
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Jirka Hadac
Jirka Hadac
6 let před

A budou takove lety nabizet se slevou? Takove upravy uz tu byly a skoncili nekolikrat pri max q. Jako zakaznik bych se bal a zadal bych slevu.

Karel Zvoník
Karel Zvoník
6 let před
Odpověď  Jirka Hadac

Nemyslím si, že by to bylo třeba. Rakety se běžně upravují a vylepšují. Ostatně Falcon 9 je toho příkladem. Také Atlas V byl již několikrát optimalizován a pár úprav ho ještě čeká. Dostane například úplně nové pomocné motory. Myslím, že se to vše projeví na konečné ceně, takže ve finale bude levnější. Ostatně to je důvod proč se to dělá a já osobně jsem rád, že se kosmické společnosti snaží snižovat naklady.
Že by se mohlo něco pokazit možné určitě je, ale riziko tu bylo vždy.

3,14ranha
3,14ranha
6 let před
Odpověď  Jirka Hadac

Pokud mohu soudit z různých PDF bružurek, tak ULA už takhle v minulosti sjednotila avioniku (pro Atlas i Deltu), zavedla nový řídící software a dokonce vyzkoušela (po splnění primární mise) technologické demonstrátory programu ACES.

Děkujeme za registraci! 

Prosím, klikněte na potvrzovací odkaz v mailu, který vám dorazil do vaší schránky pro aktivaci účtu.

Děkujeme za registraci! 

Prosím, klikněte na potvrzovací odkaz v mailu, který vám dorazil do vaší schránky pro aktivaci účtu.