ŽIVĚ: Progress se dvěma a půl tunami zásob u ISS

Start rakety Sojuz 2-1A se zásobovací lodí Progress byl v úterý úspěšný a na loď čekala dvoudenní fáze, při které se s pomocí motorických manévrů postupně upravovala její oběžná dráha. Cílem bylo se krok za krokem přibližovat k cíli, kterým je mezinárodní vesmírná stanice. Nyní již nastává závěrečná fáze, která by měla být v 11:43 našeho času korunována úspěšným připojením zásobovací lodi na zadní port modulu Zvezda. Posádka za několik hodin otevře průlez a začne přenášet nové zásoby do útrob stanice. NASA TV začne v 11 hodin vysílat přenos z připojování ruské lodi a v tomto článku najdete její přehrávač.

Progress se dnes v 11:38 SEČ úspěšně automaticky připojil k zadnímu uzlu modulu Zvezda. Okno přehrávače jsme nahradili záznamem celé akce.

5 komentářů ke článku “ŽIVĚ: Progress se dvěma a půl tunami zásob u ISS”