sociální sítě

Přímé přenosy

krátké zprávy

Swissto12

Společnost Swissto12 dokončila předběžné posouzení návrhu své první družice Neastar-1 s přímým připojením k zařízení. Švýcarský výrobce malých geostacionárních družic to oznámil 15. září.

Telesat

Kanadská společnost Telesat nabízí družice Lightspeed jako most k IRIS², jelikož její konstelace širokopásmového připojení na nízké oběžné dráze Země (LEO) má být spuštěna v roce 2027, nejméně tři roky předtím, než má být v provozu evropská suverénní síť.

Vast

Generální ředitel společnosti Vast, která se zabývá vývojem komerčních vesmírných stanic, uvedl, že podporuje revidovaný přístup NASA k podpoře vývoje komerčních stanic a označil jej za nejlepší způsob, jak se vyhnout mezeře v lidské přítomnosti USA na oběžné dráze.

Armada

Společnosti Armada, specialista na mobilní edge computing, a Sophia Space začaly spolupracovat na vybudování integrované a škálovatelné výpočetní infrastruktury sahající od Země až do vesmíru.

Boeing

Společnost Boeing oznámila, že zahájila 3D tisk konstrukčních panelů, které tvoří páteř solárních panelů pro družice. Tento krok podle společnosti zkrátí výrobní dobu na polovinu a pomůže jí udržet krok s poptávkou.

Naše podcasty

Doporučujeme

Objednejte si knihy našich autorů a nahlédněte tak do historie kosmonautiky.

Poděkování

Náš web běží spolehlivě díky perfektnímu servisu hostingu Blueboard.cz, děkujeme!

Svařování Orionu se blíží do finiše

Před pár týdny jsme Vás informovali, že technici společnosti Lockheed Martin ve výrobní hale v New Orleans začali svařovat přetlakovou kabinu lodi Orion, která se v roce 2018 vydá k Měsíci. Celkem je pro sestavení kabiny potřeba sedm svarů, přičemž dnes již chybí pouze dva. Technici totiž právě dokončili spojování tří panelů, které tvoří kónickou sekci kabiny. Již brzy tak bude tato základní kostra Orionu dokončena. Pak ji čeká cesta na Kennedyho středisko, kde se podrobí kompletnímu dokončení.

Diagram znázorňující jednotlivé díly přetlakové kabiny lodi Orion. První svár spojil dohromady dvě nejvýše umístěné části označované "tunnel" a "forward bulkhead"
Diagram znázorňující jednotlivé díly přetlakové kabiny lodi Orion. První svár spojil dohromady dvě nejvýše umístěné části označované „tunnel“ a „forward bulkhead“
Zdroj: http://www.nasa.gov/
Svařování kónické sekce Orionu
Svařování kónické sekce Orionu
Zdroj: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net
Inspekce během svařování
Inspekce během svařování
Zdroj: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net
Svařování kostry Orionu
Svařování kostry Orionu
Zdroj: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net

Zdroje informací:
https://www.facebook.com/

Zdroje obrázků:
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…882523701817363_2103957110747876518_o.jpg
http://www.nasa.gov/sites/default/files/thumbnails/image/15-182diagram.jpg
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…882523685150698_4493425057219902690_o.jpg
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…882523695150697_1850829816803948123_o.jpg
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…882523551817378_8374848735145455197_o.jpg

Štítky:

Hodnocení:

0 / 5. Počet hlasů: 0

Sdílejte tento článek:

Další podobné články:

Komentáře:

Odběr komentářů
Upozornit
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejvíce hodnocený
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Děkujeme za registraci! 

Prosím, klikněte na potvrzovací odkaz v mailu, který vám dorazil do vaší schránky pro aktivaci účtu.

Děkujeme za registraci! 

Pro vytvoření hesla prosím klikněte na odkaz, který Vám právě dorazil do Vaší E-mailové schránky.