sociální sítě

Přímé přenosy

krátké zprávy

Iceye

Finský provozovatel konstelace pátracích a záchranných satelitů (SAR) Iceye a japonská letecká a obranná společnost IHI Corporation nedávno podepsaly dohodu o vývoji konstelace družic pro pozorování Země z bezpečnostních, civilních a komerčních účelů.

ESA

Členské státy Evropské kosmické agentury se chystají rozhodnout o rozpočtu agentury na příští tři roky a všechny zraky se upírají na to, kolik Německo nabídne na podporu ambiciózní série programů.

U.S. Space Force

Americké vesmírné síly se blíží dokončení strategického plánu, který zmapuje, co musí služba v příštích 15 letech postavit, nakoupit a nasadit do provozu, v rámci příprav na budoucnost kde bude oběžná dráha považována za spornou vojenskou doménu.

Kymeta

Společnost Kymeta pracuje na technologii konformní antény, která by mohla být integrována do těla raket Shockwave vyvíjených společností iRocket. Umožní tak propojení na více oběžných drahách, které bude podle nich zásadní pro americkou síť protiraketových raket Golden Dome.

Revolv Space

Italsko-nizozemská společnost Revolv Space má svého prvního zákazníka pro svou novou generaci pohonných jednotek solárních panelů (SADA) pro středně velké platformy a konstelace, produkt je známý jako MARA.

Naše podcasty

Doporučujeme

Objednejte si knihy našich autorů a nahlédněte tak do historie kosmonautiky.

Poděkování

Náš web běží spolehlivě díky perfektnímu servisu hostingu Blueboard.cz, děkujeme!

Svařování Orionu se blíží do finiše

Před pár týdny jsme Vás informovali, že technici společnosti Lockheed Martin ve výrobní hale v New Orleans začali svařovat přetlakovou kabinu lodi Orion, která se v roce 2018 vydá k Měsíci. Celkem je pro sestavení kabiny potřeba sedm svarů, přičemž dnes již chybí pouze dva. Technici totiž právě dokončili spojování tří panelů, které tvoří kónickou sekci kabiny. Již brzy tak bude tato základní kostra Orionu dokončena. Pak ji čeká cesta na Kennedyho středisko, kde se podrobí kompletnímu dokončení.

Diagram znázorňující jednotlivé díly přetlakové kabiny lodi Orion. První svár spojil dohromady dvě nejvýše umístěné části označované "tunnel" a "forward bulkhead"
Diagram znázorňující jednotlivé díly přetlakové kabiny lodi Orion. První svár spojil dohromady dvě nejvýše umístěné části označované „tunnel“ a „forward bulkhead“
Zdroj: http://www.nasa.gov/
Svařování kónické sekce Orionu
Svařování kónické sekce Orionu
Zdroj: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net
Inspekce během svařování
Inspekce během svařování
Zdroj: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net
Svařování kostry Orionu
Svařování kostry Orionu
Zdroj: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net

Zdroje informací:
https://www.facebook.com/

Zdroje obrázků:
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…882523701817363_2103957110747876518_o.jpg
http://www.nasa.gov/sites/default/files/thumbnails/image/15-182diagram.jpg
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…882523685150698_4493425057219902690_o.jpg
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…882523695150697_1850829816803948123_o.jpg
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…882523551817378_8374848735145455197_o.jpg

Štítky:

Hodnocení:

0 / 5. Počet hlasů: 0

Sdílejte tento článek:

Další podobné články:

Komentáře:

Odběr komentářů
Upozornit
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejvíce hodnocený
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Děkujeme za registraci! 

Prosím, klikněte na potvrzovací odkaz v mailu, který vám dorazil do vaší schránky pro aktivaci účtu.

Děkujeme za registraci! 

Pro vytvoření hesla prosím klikněte na odkaz, který Vám právě dorazil do Vaší E-mailové schránky.