Vesmírná technika: Cesta k programu Vostok – vývoj programu Vostok

VT_2021_20a

Než se Jurij Gagarin dočkal své historické mise, musely zástupy inženýrů vyřešit celou řadu technických problémů. Kromě toho stály programu Vostok v cestě i konkureční programy. Mimo technických překážek tak bylo potřeba získat i oficiální souhlas nejvyšších míst. Cesta to nebyla snadná, ale tým expertů to díky důrazu na pečlivost a detail dokázal – program Vostok byl vybrán k realizaci.

Pokud Vám nefunguje přehrávání ve vloženém okně, klikněte sem a dostanete se na stránku pořadu na Mall.TV. Pokud máte s přehráváním problém, zkuste jej spustit v tzv. anonymním okně prohlížeče.

Vesmírná technika vychází na MALL.TV každý pátek .

Kromě Vesmírné techniky najdete na internetové televizi MALL.TV i další pořady Kosmonautixu. Každý den zde vycházejí Vesmírné zprávy, které informují o dění v kosmonautice. Také zde najdete živě a česky komentované přímé přenosy startů raket pod názvem Vesmírné starty.

Pokud si chcete prohlížet tyto pořady přímo v aplikaci na svém telefonu, tabletu nebo na chytré televizi, zde je návod jak naladit MALL.TV

10 komentářů ke článku “Vesmírná technika: Cesta k programu Vostok – vývoj programu Vostok”

1. vasekcer napsal:

Koukám, že mall.tv „vylepšil“ svoje videa. Že na jejich webu nejdou na chrombooku přehrávat ŽÁDNÁ videa, s tím jsem se smířil. Doposud šla přehrávat alespoň videa, vložená do stránek jiných, viz zde na kosmonautixu, nebo na živě.cz. Bohužel vidím, že vývoj se nezastavil a už nejdou přehrávat ani ta. Až dojde na videa Živě a česky, velice pravděpodobně tady skončím. Přitom na chrombooku přehraji videa z celého světa, ještě jsem nenarazil na problém. Holt mall.tv je unikát, windows si kvůli tomu kupovat nebudu, za to mi nestojí.

2. jregent napsal:

me video zde na Kosmonautixu prehrat jde

Google Chrome OS
    Version 90.0.4430.218 (Official Build) (64-bit)