Astronaut Paolo Nespoli a jeho kolegové Randolph Bresnik z NASA a Sergej Rjazanskij z Roskosmosu se vrátili na zemi z Mezinárodní vesmírné stanice 14. prosince. Jejich loď Sojuz MS-05 přistála v 9:37 našeho času. Cesta domů z ISS obnášela zpomalení z rychlosti 28 800 km/h na nulu při dosednutí během zhruba tří hodin. Paolo během své mise Vita na ISS prováděl více než 60 experimentů Jeho tělo bylo předmětem výzkumu v mnoha případech. Sledovaly se jeho oči, bolesti hlavy, spánkové cykly, nebo stravovací návyky – vše za účelem lepšího pochopení adaptace lidského organismu na stav mikrogravitace. Měření teploty, svalová cvičení a mnoho odběrů krve a slin pomohou přidat další střípky do mozaiky poznání a pomohou nám připravit se na pilotované mise dále od Země.

Astronaut Paolo Nespoli a jeho kolegové Randolph Bresnik z NASA a Sergej Rjazanskij z Roskosmosu se vrátili na zemi z Mezinárodní vesmírné stanice 14. prosince. Jejich loď Sojuz MS-05 přistála v 9:37 našeho času. Cesta domů z ISS obnášela zpomalení z rychlosti 28 800 km/h na nulu při dosednutí během zhruba tří hodin. Paolo během své mise Vita na ISS prováděl více než 60 experimentů Jeho tělo bylo předmětem výzkumu v mnoha případech. Sledovaly se jeho oči, bolesti hlavy, spánkové cykly, nebo stravovací návyky – vše za účelem lepšího pochopení adaptace lidského organismu na stav mikrogravitace. Měření teploty, svalová cvičení a mnoho odběrů krve a slin pomohou přidat další střípky do mozaiky poznání a pomohou nám připravit se na pilotované mise dále od Země.