Připraven k odeslání z Evropy v první polovině roku 2018 – evropský příspěvek k americké lodi Orion vzniká v hale firmy Airbus v německých Brémách. Tohle není zkušební exemplář – servisní modul na fotce opravdu poletí do vesmíru, kolem Měsíce a dál, než jakákoliv loď pro posádku v historii. Servisní modul bude dodávat elektřinu, vodu, kyslík a dusík. Kromě toho zajistí i pohon nebo kontrolu teploty. Modrá kruhová konstrukce je pouze podpůrná a spočívá na ní samotný modul a technici se k němu mohou dostat. Žluté pásky (budou před startem odstraněny) spojují 11 kilometrů kabelů a drží je na správných místech, zatímco se do modulu instalují stovky zařízení. Pod červenými kryty se ukrývá osm motorů R-4D-11 s tahem 490 N, které vyrobila firma Aerojet. Technici zde pracují v třísměnném provozu a do modulu instalují díly vyrobené po celé Evropě.

Připraven k odeslání z Evropy v první polovině roku 2018 – evropský příspěvek k americké lodi Orion vzniká v hale firmy Airbus v německých Brémách. Tohle není zkušební exemplář – servisní modul na fotce opravdu poletí do vesmíru, kolem Měsíce a dál, než jakákoliv loď pro posádku v historii. Servisní modul bude dodávat elektřinu, vodu, kyslík a dusík. Kromě toho zajistí i pohon nebo kontrolu teploty. Modrá kruhová konstrukce je pouze podpůrná a spočívá na ní samotný modul a technici se k němu mohou dostat. Žluté pásky (budou před startem odstraněny) spojují 11 kilometrů kabelů a drží je na správných místech, zatímco se do modulu instalují stovky zařízení. Pod červenými kryty se ukrývá osm motorů R-4D-11 s tahem 490 N, které vyrobila firma Aerojet. Technici zde pracují v třísměnném provozu a do modulu instalují díly vyrobené po celé Evropě.

Připraven k odeslání z Evropy v první polovině roku 2018 – evropský příspěvek k americké lodi Orion vzniká v hale firmy Airbus v německých Brémách. Tohle není zkušební exemplář – servisní modul na fotce opravdu poletí do vesmíru, kolem Měsíce a dál, než jakákoliv loď pro posádku v historii. Servisní modul bude dodávat elektřinu, vodu, kyslík a dusík. Kromě toho zajistí i pohon nebo kontrolu teploty. Modrá kruhová konstrukce je pouze podpůrná a spočívá na ní samotný modul a technici se k němu mohou dostat. Žluté pásky (budou před startem odstraněny) spojují 11 kilometrů kabelů a drží je na správných místech, zatímco se do modulu instalují stovky zařízení. Pod červenými kryty se ukrývá osm motorů R-4D-11 s tahem 490 N, které vyrobila firma Aerojet. Technici zde pracují v třísměnném provozu a do modulu instalují díly vyrobené po celé Evropě.
Zdroj: http://www.esa.int

Kontaktujte autora článku - hlášení chyb a nepřesností, rady, či připomínky

Hlášení chyb a nepřesnostíClose

Níže můžete zanechat svůj komentář.

Zanechte komentář

Chcete-li přidat komentář, musíte se přihlásit.