Rusové vědí, jak vznikl otvor v Sojuzu MS-09

Podle Dmitrije Rogozina se podařilo zjistit příčinu loňské mimořádné situace. Informace však nebudou zveřejněny – každý má prý svá tajemství.
18. září 18:30

Rusové vědí, jak vznikl otvor v Sojuzu MS-09, 5.0 out of 5 based on 1 rating
(Visited 460 times, 1 visits today)

Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
(Visited 460 times, 1 visits today)

10 komentářů ke článku “Rusové vědí, jak vznikl otvor v Sojuzu MS-09”

1. Tommy napsal:

No to vypadá, že máslo na hlavě mají Rusové, jinak by se s tou příčinou Rogozin asi rád pochlubil.

Jen doufejme, že se teď nezačnou šířit různé spekulace z “neznámých” zdrojů třeba o tom, že seriozní Rusové kryjí své partnery a podobné věci, oficiální ruské zdroje to odmítnou komentovat, čímž to ještě nakrmí a budeme mít v kosmonautice totéž, co Rusům už řadu let funguje všude….

2. Pavel Kralicek napsal:

No tak to je opravdu duveryhodny partner pro budovani dalsi vesmirne stanice, tentokrat navic az u Mesice!!! Oznamil uz vubec Rogozin oficialne, ze astronauti NASA/ESA to rozhodne nebyli? Pokud ne a ted to chteji Rusove uzavrit takovouhle kourovou clonou, nemeli by byt vubec brani v potaz pri planovani Gateway!

3. bohyn napsal:

Tohle mi nejde do hlavy. Mohli, třeba jen obecně, přiznat (například) “víme kde je chyba, došlo k ní při výrobě a byla přijata opatření, aby se to již neopakovalo”. Většina veřejnosti by přestala spekulovat a zachovali by si všech 5 hvězdiček.
    Snad dostali podrobnější zprávu aspoň ostatní partneři ISS.