sociální sítě

Přímé přenosy

H3 (Michibiki 5)
00
DNY
:
00
HOD
:
00
MIN
:
00
SEK

krátké zprávy

HawkEye 360

Americká společnost HawkEye 360, která se zabývá komerčními družicemi a sleduje rádiofrekvenční signály z oběžné dráhy , 18. prosince oznámila, že akvizicí obranného dodavatele Innovative Signal Analysis dokázala prohloubit své působení na vojenském a zpravodajském trhu.

Rheinmetall

Společný podnik německé společnosti Rheinmetall a finského výrobce družic se syntetickou aperturou, společnost Iceye, uzavřel svou první velkou zakázku na provozování vesmírné sledovací konstelace pro německé ozbrojené síly v rámci dohody v hodnotě více než 1,9 miliardy dolarů.

Lux Aeterna

Společnost Lux Aeterna se sídlem v Denveru oznámila 17. prosince plány k přistání své debutové opakovaně použitelné družice Delphi-1 na testovací střelnici Koonibba v Jižní Austrálii.

EraDrive

Startup EraDrive, odštěpný podnik Stanfordské univerzity, který vyvíjí software a hardware pro autonomii družic, získal ve finančním kole úvěrů 5,3 milionu dolarů, oznámil 16. prosince.

Vantor

Společnost Vantor, dříve známá jako Maxar Intelligence, zabývající se zpravodajskými službami o Zemi, 16. prosince oznámila, že spolupracuje se společností Niantic Spatial na vývoji navigační technologie pro vojenské platformy provozované v prostředích bez GPS.

Digantara Industries

Indická společnost Digantara Industries, která se zabývá systémem pro sledování situace ve vesmíru, získala 50 milionů dolarů díky své expanzi do Spojených států a hledání příležitostí v oblasti protiraketové obrany.

Naše podcasty

Doporučujeme

Objednejte si knihy našich autorů a nahlédněte tak do historie kosmonautiky.

Poděkování

Náš web běží spolehlivě díky perfektnímu servisu hostingu Blueboard.cz, děkujeme!

Díly pro Vulcan na Atlasu V

Atlas V při letech vyzkouší některé části pro raketu Vulcan. První bude aerodynamický kryt. Zdroj
8. dubna 21:07

Rubrika:

Štítky:

Hodnocení:

0 / 5. Počet hlasů: 0

Sdílejte tento článek:

Další podobné články:

Komentáře:

Odběr komentářů
Upozornit
3 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejvíce hodnocený
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Jirka Hadac
Jirka Hadac
6 let před

A budou takove lety nabizet se slevou? Takove upravy uz tu byly a skoncili nekolikrat pri max q. Jako zakaznik bych se bal a zadal bych slevu.

Karel Zvoník
Karel Zvoník
6 let před
Odpověď  Jirka Hadac

Nemyslím si, že by to bylo třeba. Rakety se běžně upravují a vylepšují. Ostatně Falcon 9 je toho příkladem. Také Atlas V byl již několikrát optimalizován a pár úprav ho ještě čeká. Dostane například úplně nové pomocné motory. Myslím, že se to vše projeví na konečné ceně, takže ve finale bude levnější. Ostatně to je důvod proč se to dělá a já osobně jsem rád, že se kosmické společnosti snaží snižovat naklady.
Že by se mohlo něco pokazit možné určitě je, ale riziko tu bylo vždy.

3,14ranha
3,14ranha
6 let před
Odpověď  Jirka Hadac

Pokud mohu soudit z různých PDF bružurek, tak ULA už takhle v minulosti sjednotila avioniku (pro Atlas i Deltu), zavedla nový řídící software a dokonce vyzkoušela (po splnění primární mise) technologické demonstrátory programu ACES.

Děkujeme za registraci! 

Prosím, klikněte na potvrzovací odkaz v mailu, který vám dorazil do vaší schránky pro aktivaci účtu.

Děkujeme za registraci! 

Pro vytvoření hesla prosím klikněte na odkaz, který Vám právě dorazil do Vaší E-mailové schránky.