Spouštíme komentáře

Vážení čtenáři, náš blog jsme spustili před dvěma měsíci a teď tu máme jedno malé jubileum. V minulých týdnech jsme přinesli informace z historie, současnosti i budoucnosti kosmonautiky. Prakticky každý druhý den tu byl nový článek. A tento, který právě čtete nese pořadové číslo 50. To je docela pěkný důvod k oslavě, nemyslíte? A k oslavě samozřejmě patří dárky. A protože pro nás jste nejdůležitější právě Vy, čtenáři, rozhodli jsme se, že odměníme právě vás. Dlouho jsme přemýšleli nad dárkem. Nevěděli jsme, co by se na blogu dalo vylepšit. Až nás to nakonec napadlo. Spustíme komentáře pod články. A k téhle novince dochází právě dnes – ve čtvrtek 22.11.2012.

Až doposud to totiž fungovalo tak, že pokud chtěl nějaký návštěvník komentovat článek (třeba kvůli tomu, že měl dotaz)., musel jít přes odkaz pod článkem na naše fórum., tam se zaregistrovat, vrátit se do správného vlákna a napsat příspěvek. Upřímně řečeno zrovna user-friendly tenhle systém moc nebyl. A proto jsme zavedli komentáře. Odkaz na fórum pod článkem zůstane – pokud by čtenář chtěl podrobnější informace o tématu.

Komentáře jako takové ale musí mít jistou formu. Nebojte se, nechceme žádný superspisovný jazyk, nebo něco podobně svazujícího. Pište klidně úplně normálně, ale hlavně slušně. Právě na slušném chování si zakládáme, respektujte to, prosím.

K čemu komentáře mají sloužit:

• Ke zpětné vazbě mezi autorem článku a čtenáři
  • K pokládání dotazů k tématu
  • Ke konstruktivní kritice, která pomáhá zlepšovat
  • K větší interakci se čtenáři
K čemu komentáře nemají sloužit:
  • K vulgárním projevům pisatele
  • K reklamě, spamu atd.
  • K osobním útokům na kohokoliv
  • K destruktivní kritice
  • K běžné debatě, která nesouvisí s tématem (komentáře nejsou chat!)

Komentáře proto budou moderovány. Nebojte se, názorovou cenzuru nebudeme zavádět. Je to jen kvůli udržení jisté úrovně. Pokud bude nekvalitních komentářů mnoho, vyhrazujeme si právo diskusi pod vybraným článkem zakázat. Doufejme ale, že uživatelé budou natolik slušní, že žádných represí nebude zapotřebí. Momentálně jsou komentáře pod články otevřené úplně všem čtenářům bez nutnosti registrace. Pokud se to neosvědčí, budeme na vzniklou situaci reagovat příslušnými změnami.

Pokud vás tedy cokoliv zajímá, nebo pokud máte jinou potřebu komentovat naše články, vzhůru do psaní.

Zdroj obrázku:

Spouštíme komentáře, 2.5 out of 5 based on 4 ratings
(Visited 281 times, 1 visits today)

Rating: 2.5/5 (4 votes cast)
(Visited 281 times, 1 visits today)

16 komentářů ke článku “Spouštíme komentáře”

1. Jana Krychová napsal:

mám velkou radost,kosmonautika mne zajímá už 50 let,jsem pouhý laik,zato velký nadšenec tohoto zajímavého oboru

2. Jan Zahradník napsal:

Moc gratuluji k takovému výročí. Jako geologa mě vesmír zajímá neméně jako Země a jsem díky tomu moc rád za takovýto server kde se dočtu víc o dění všeho možného ve vesmíru. Moc přeji další články a prosím nezapomeňte na geologii ostatních planet.
    S přáním hodně úspěchů do budoucna……Geolog

velice děkujeme, že se Vám náš server líbí. Na geologii cizích planet (především Marsu) zapomínat nechceme, nicméně nikdo ze stávajících redaktorů není v geologii úplně doma. Nicméně na našem diskusním fóru máme geologa (uživatel petrsida), který pravidelně komentuje objevy Curiosity. Vedu s ním jednání a snažím se ho získat i pro psaní na blog. Problém je, že má velmi málo času. Ale uvidíme.

3. Jana Krychová napsal:

jakým způsobem bude využíván objev českých vědcůNANOVLAKNO v kosmonautice?nedávno se podařilo využít jej,i když zatím jen laboratorně k ničení škodlivých virů

4. Jana Krychová napsal:

nevadí,že se ptám i na jiné otázky nesouvisející s články na těchto stránkách?

5. Jana Krychová napsal:

na jakých významných kosmických projektech ted spolupracují čeští vědci a astronomové,a jak se na nich podílejí?