Diagram „joysticku“ ovládání polohy kabiny Mercury, který byl během letu MA-7 „naladěn“ příliš citlivě. Ohledně tohoto prvku se vedly velké spory, část astronautů chtěla ovládání totožné s letadlem- tedy pohyb kolem podélné a příčné osy ovládaný pomocí řídící páky a pohyb kolem vertikální osy pomocí pedálů. Nakonec zvítězila otočná páka, která ovládala všechny tři osy. Princip se ujal a používá se dodnes.

Diagram "joysticku" ovládání polohy kabiny Mercury, který byl během letu MA-7 "naladěn" příliš citlivě. Ohledně tohoto prvku se vedly velké spory, část astronautů chtěla ovládání totožné s letadlem- tedy pohyb kolem podélné a příčné osy ovládaný pomocí řídící páky a pohyb kolem vertikální osy pomocí pedálů. Nakonec zvítězila otočná páka, která ovládala všechny tři osy. Princip se ujal a používá se dodnes.

Diagram „joysticku“ ovládání polohy kabiny Mercury, který byl během letu MA-7 „naladěn“ příliš citlivě. Ohledně tohoto prvku se vedly velké spory, část astronautů chtěla ovládání totožné s letadlem- tedy pohyb kolem podélné a příčné osy ovládaný pomocí řídící páky a pohyb kolem vertikální osy pomocí pedálů. Nakonec zvítězila otočná páka, která ovládala všechny tři osy. Princip se ujal a používá se dodnes.
Zdroj: http://www.hq.nasa.gov

Kontaktujte autora článku - hlášení chyb a nepřesností, rady, či připomínky

Hlášení chyb a nepřesnostíClose

Both comments and pings are currently closed.

Komentáře jsou uzavřeny.