Štítek ‘U.S. Space Force’

U.S. Space Force

V návaznosti na nedávné pokyny Pentagonu nabádající k většímu využívání komerčních vesmírných technologií vydaly americké vesmírné síly 10. dubna svůj vlastní plán pro integraci schopností soukromého sektoru. 12. dubna 13:00

Kontrakt pro Rocket Lab

Americké vesmírné síly oznámily 8. dubna, že udělily Rocket Lab kontrakt ve výši 14,4 milionů dolarů na zahájení experimentu Space Test Program. Mise s názvem STP-S30 by měla odstartovat v roce 2026. Nosnou raketou bude Electron. 9. dubna 8:00

Nabídka družic pro U.S. Space force

Společnost Boeing se zaměřuje na nadcházející nabídku dvou velkých družic pro US Space Force, přičemž využívá své nedávné smlouvy na širokopásmové družice Global Satcom (WGS). 30. března 9:10

Družice GMTI

USAF a vesmírné síly spolupracují s National Reconnaissance Office na vývoji specializované konstelace senzorových družic speciálně navržených pro indikaci pozemního pohybu (GMTI). Tato technologie by nahradila velká radarová sledovací letadla, jako jsou JSTARS. 25. března 10:00

Science Applications International

Společnost Science Applications International Corp. (SAIC) uzavřela kontrakt v hodnotě 444 milionů dolarů na modernizaci vybavení startovacích ramp a informačních systémů patřící vesmírným silám na Floridě a v Kalifornii. 13. března 8:00

Rozpočet pro U.S. Space Force na FY 2025

Pentagon zveřejnil rozpočtový požadavek ve výši 849,8 miliardy dolarů na fiskální rok 2025, který zahrnuje 29,4 miliardy dolarů pro americké vesmírné síly. 12. března 15:00

Agile Space

Zařízení pro integraci mobilních družic navržené start-upem Agile Space s pohonem získalo zakázku od US Space Force na další rozvoj tohoto konceptu. Agile získala kontrakt SBIR Phase 2 v rámci Tactically Responsive Space Challenge. 6. března 13:00

WGS-12 pro U.S. Space Force

Boeing získal od amerických vesmírných sil kontrakt v hodnotě 439,6 milionu dolarů na stavbu vojenské komunikační družice WGS-12. WGS-12 bude 12. družice geostacionární konstelace Wideband Global Satcom, která poskytuje komunikační služby Spojeným státům a spojencům. 3. března 10:00

Geosynchronous Auxiliary Support Tanker

US Space Force určilo pasivní tankovací modul (PRM) společnosti Northrop Grumman jako preferovaný standard pro americké vojenské družice. PRM má umožnit doplňování paliva. Zároveň byl podpořen vývoj Geosynchronous Auxiliary Support Tanker neboli GAS-T. 30. ledna 8:00

Transport Layer Tranche 2

Agentura pro rozvoj vesmíru se připravuje na další nákup družic pro vojenskou komunikační síť známou jako Transport Layer Tranche 2. 16. ledna 8:00