sociální sítě

Přímé přenosy

PSLV-XL (Proba-3)
00
DNY
:
00
HOD
:
00
MIN
:
00
SEK

krátké zprávy

Iceye

Společnost Lockheed Martin začala spolupracovat s konsorciem vedeným společností Iceye, finskou společností provádějící pozorování Země, která se specializuje na družice pro radarové zobrazování. Společnosti pracují na vývoji technologií rozpoznávání cílů s umělou inteligencí pro finskou armádu.

Chance Saltzman

Generál Chance Saltzman, velitel vesmírných operací U.S. Space Force, navštívil Starbase v Boca Chica během šestého zkušebního letu rakety SH/SS. Saltzman byl pozván SpaceX, aby sledoval zkušební let a zúčastnil se dvoudenního hodnocení programu.

Space ISAC

Středisko pro sdílení a analýzu vesmírných informací (Space ISAC) otevřelo své první mezinárodní operační středisko v Austrálii. Expanze přichází v době rostoucích obav o zranitelnosti kybernetické bezpečnosti v orbitálních systémech.

Boost!

ESA 19. listopadu oznámila, že prodlužuje smlouvy se společnostmi HyImpulse, Isar Aerospace, Orbex a Rocket Factory Augsburg (RFA) v celkové hodnotě 44,22 milionů eur prostřednictvím svého programu „Boost!“, který má pomoc při integrovaném testování nosných raket

AeroVironment

Společnost AeroVironment, dodavatel obrany zaměřený na bezpilotní vzdušná vozidla, oznámil 19. listopadu, že plánuje získat BlueHalo, společnost zabývající se obrannými a vesmírnými technologiemi. Hodnota obchodu je přibližně 4,1 miliardy dolarů.

Kepler Communications

Kanadský operátor Kepler Communications požádal Federální komunikační komisi, aby schválila celkem 18 družic, včetně 10 s optickým užitečným zatížením, které by měly být vypuštěny koncem příštího roku. Společnost plánuje provozovat větší družice s menším počtem.

Naše podcasty

Doporučujeme

Objednejte si knihy našich autorů a nahlédněte tak do historie kosmonautiky.

Poděkování

Náš web běží spolehlivě díky perfektnímu servisu hostingu Blueboard.cz, děkujeme!

Štítek: propagacni-predmety

Povánoční pauza našeho e-shopu

V červenci roku 2021 jsme nabídli našim čtenářům dlouho žádanou službu – díky aktivitě pana Matúše Nemčíka jste si mohli začít objednávat, trička, mikiny, polokošile, či grafiky s motivy kosmonautiky a našeho loga. Velice nás překvapil Váš zájem! Během více než dvou let e-shop přešel z původního režimu objednávání v jednotlivých edicích do režimu klasických průběžných objednávek. Postupně do nabídky přibývaly další motivy, či barvy oblečení, které často vycházely z podnětů od Vás, našich čtenářů. Nyní přichází další změna, o které bychom Vás rádi informovali předem. Zároveň pro Vás máme upozornění, které se týká Vánočních objednávek. Ty bude e-shop přijímat do 26. listopadu, aby se stihlo vše vytisknout a odeslat před svátky.

Nové motivy v našem e-shopu

Vážení čtenáři, velice si vážíme Vašeho zájmu o naše propagační předměty. Ve vloni založeném e-shopu si můžete vybírat z mnoha zajímavých motivů pro pánská, dámská i dětská trička, ale i pánské, dámské a dětské mikiny, nebo grafiky. Před letošními Vánočními svátky jsme se rozhodli připravit zase něco nového. Výsledkem je nová kolekce, která je již k dispozici pro objednání. Věříme, že Vás alespoň některý z nových motivů zaujme a třeba díky našim předmětům vyřešíte otázku, co komu dát pod stromeček. A že byste rádi některý z předmětů sami pro sebe? Pak se stačí o naší nové kolekci nenápadně zmínit před rodinou či kamarády.

ANKETA: Jaký motiv byste ocenili na našich propagačních předmětech?

Občas se stane, že člověk na něco zapomene a než aby to napravil, tak před sebou onu zapomenutou věc stále tlačí. Něco podobného se stalo s naší anketou v pravém sloupci. 2. listopadu 2020 jsme vydali článek o nové anketě. Tato anketa se zaměřila na nejočekávanější události roku následujícího, tedy 2021. Tehdejší předpoklad byl, že zde anketa vydrží zhruba do ledna 2021, kdy bude nahrazena anketou o nejzajímavější okamžik skončeného roku 2020. To se však nestalo. Jednou jsem na to zapomněl, pak zase dostala přednost aktuální událost a tak anketa visela na webu pořád. V průběhu roku 2021 už bylo hloupé ji nahrazovat rekapitulací roku 2020, protože lidé v té době už na mnoho událostí zapomněli. A tak jsme za sebou stále táhli balvan staré ankety, u které jsme nevěděli, čím ji nahradit.

Změna schématu našeho eshopu

Vážení čtenáři, máme opravdu velkou radost, že jsme Vám mohli v roce 2021 splnit přání, po kterém jste volali už dlouho. 4. července jsme Vám totiž představili eshop s našimi propagačními předměty, který se nám podařilo realizovat díky firmě Triko Rokit. Po této prvotní edici jsme 2. září představili edici novou a 11. listopadu přišla edice třetí a poslední. Nikoliv zatím poslední, ale úplně poslední. Pokud jste se právě znepokojili, že snad náš eshop končí, mohu Vás jednoznačně uklidnit. Eshop nejenže funguje i nadále, ale změna, která jej nyní potkala, bude mít pozitivní dopad pro všechny.

Předvánoční edice našich propagačních předmětů

Vážení čtenáři, mám velkou radost, že Vám mohu oznámit, že jsme si pro Vás připravili další várku našich propagačních předmětů. Jako minule jsou pro Vás připravena trička pánská, dámská i dětská, ale i mikiny nebo grafiky. Těšit se můžete na některé osvědčené produkty z minulých edic, o které jste si psali nejčastěji, ale čekají na Vás také produkty nové. Motivy jako obvykle pokrývají historii i současnost kosmonautiky z Ruska i USA. Zároveň se dočkali ti, kteří projevili zájem o více barev triček. A nechybí samozřejmě ani stálice všech našich edic – tričko či mikina s velkým logem kosmonautixu. Zkrátka a dobře, je z čeho vybírat a doufáme, že v našem e-shopu najdete model, který se Vám líbí. Aby se vše stihlo ještě před Vánoci, máte na objednávky necelé dva týdny.

Nová kolekce propagačních předmětů je tu!

Když jsme začátkem července vydali článek informující o spuštění prodeje triček našeho webu s kosmonautickými motivy, zdůrazňovali jsme v něm, že jde zatím jen o zkušební provoz, během kterého se bude ladit celý proces. V rámci této první edice jste si objednali více než 150 triček, což nás velmi mile překvapilo. Bylo tedy možné otestovat všechny kroky a vše vyladit. Dnes proto spouštíme druhou edici, která už není testovací. Těšit se můžete nejen na některé oblíbené motivy, které znáte už z první várky (například velké logo kosmonautixu, Perseverance, či Ingenuity), ale čekají na Vás i motivy nové – ať už je to Dalekohled Jamese Webba, první spojená sestava Super Heavy / Starship, nebo obrázky spojené s historií kosmonautiky – raketoplány či Vostok. A pozor, jelikož jsme opustili testovací provoz, tak už nenabízíme pouze pánská trička.

Trička kosmonautixu jsou tu!

Vážené dámy a vážení pánové, chce se říct, že peklo zamrzlo a nečekané se stává skutkem. Již mnoho let jsme od mnoha různých členů naší úžasné komunity dostávali dotazy, zda nechystáme trička s motivy kosmonautiky a našeho webu. Na každou takovou otázku vždy následovala odpověď ve stylu: „Zatím to neplánujeme“. Jenže jak čas postupoval, bylo dotazů na tohle téma stále více a nám bylo jasné, že se do tohoto oboru budeme muset dříve či později pustit. Jenže nastala otázka, jak to technicky udělat. Z časových důvodů jsme okamžitě zavrhli možnost, že bychom grafické návrhy, tisk i distribuci propagačních předmětů zajišťovali sami. To znamenalo využít externích služeb. Nakonec se na nás usmálo štěstí – pan Matúš Nemčík nám napsal zrovna v době, kdy jsme v redakci řešili téma propagačních předmětů. Oznámil nám, že rozjíždí projekt s propagačními předměty věnovanými kosmonautice a že by s námi rád spojil síly. Po několika měsících jednání dospěla tato spolupráce do fáze, kdy ji můžeme s radostí představit Vám, čtenářům.

Děkujeme za registraci! 

Prosím, klikněte na potvrzovací odkaz v mailu, který vám dorazil do vaší schránky pro aktivaci účtu.

Děkujeme za registraci! 

Prosím, klikněte na potvrzovací odkaz v mailu, který vám dorazil do vaší schránky pro aktivaci účtu.