Štítek ‘Pokec s Kosmonautixem’

Pokec s kosmonautixem – prosinec 2020

Poslední pátek v měsíci = Pokec s kosmonautixem. Tohle železné pravidlo držíme už skoro dva roky a neporušíme jej ani nyní. Pokud tedy chceme ve Vánočním čase na chvíli zapomenout na televizní pohádky a další tradiční činnosti spojené s obdobím mezi svátky, rádi Vás zveme ke sledování našeho posledního letošního přímého přenosu. Čtyřiadvacátý díl Pokecu s kosmonautixem jako obvykle začne ve 20:00 a témata, která v přátelské atmosféře zazní, záleží na Vás – divácích. Právě Vaše dotazy, které napíšete do chatu rozhodnou o tom, co budeme v tomhle díle řešit.

Pokec s kosmonautixem – listopad 2020

Listopad si pro nás připravil skutečný nášup kosmonautických událostí, které kolem nás neustále proplouvali, takže jsme se ani nenadáli a už se nám pomalu blíží konec měsíce. A to je neklamná známka toho, že nás čeká tradiční Pokec s kosmonautixem – tentokrát půjde již o 23. vydání tohoto živě vysílaného formátu. Stejně jako obvykle budete o tématech diskuse rozhodovat Vy, diváci – záleží totiž pouze na Vašich otázkách o kosmonautice. Jako obvykle začneme v osm hodin večer a vysílání potrvá zhruba dvě hodiny. Pokud tedy máte čas a chuť připojit se k přátelskému povídání, jste srdečně zváni.

Pokec s kosmonautixem – říjen 2020

Již po dvaadvacáté jsme pro Vás připravili virtuální setkání členů naší redakce s Vámi, čtenáři. A jelikož jsme v uplynulých téměř dvou letech ani jednou neporušili pravidlo, že se Pokec s kosmonautixem koná každý poslední pátek v měsíci, věřím, že s dnešním vysíláním už počítáte. A jestli ne, aspoň Vám to tento článek připomene. Jako obvykle začne vysílání v osm hodin večer a potrvá zhruba dvě hodiny. Během této doby budeme odpovídat na Vaše dotazy, které napíšete do chatu. Jste to tedy Vy, kdo rozhoduje o obsahu videa. Budeme rádi, když se k našemu pohodovému a přátelskému povídání připojíte.

Pokec s Kosmonautixem (září 2020)

Pokud jste nestihli včerejší Pokec s Kosmonautixem, tak můžete poslechnout i přes Spotify, GooglePodcasty či ApplePodcasts 26. září 12:10

Pokec s Kosmonautixem – září 2020

Léto se nám překlopilo do podzimu, ale na některé věci se se změnou ročního období nemění. Jednou z nich je Pokec s kosmonautixem. Ten má za sebou již 20 dílů, které se vysílají živě pokaždé poslední pátek v měsíci. Když se podíváte do kalendáře, zjistíte, že právě dnes je poslední den v měsíci září – to znamená jediné. Od osmi hodin večer začíná již 21. díl našeho zhruba dvouhodinového povídání o kosmonautice, ve kterém o tématech rozhodujete Vy, diváci svými dotazy v chatu. Pokud tedy máte čas a chuť zúčastnit se tohoto setkání v přátelské atmosféře, budeme moc rádi.

Pokec s kosmonautixem – srpen 2020

Letní prázdniny se chýlí ke konci, ale to není důvod ke smutku. Máme tu poslední pátek v měsíci a to je neklamná známka toho, že nás čeká Pokec s kosmonautixem – tentokrát již dvacátý! Pokud tedy budete mít čas a chuť strávit s námi zhruba dvě hodiny v přátelské atmosféře, jste zváni. O tématech jako obvykle rozhodujete Vy svými otázkami v chatu. Vysílání začne jako již obvykle ve 20:00. Těšíme se na Vás a věříme, že si tenhle přenos užijeme jako všechny dosavadní.

Pokec s kosmonautixem – červenec 2020

Dva měsíce prázdnin jsou přesně ve své polovině a červenec se chýlí ke konci. Máme tedy nejvyšší čas na Pokec s kosmonautixem, který vychází vždy v poslední pátek v měsíci. Tentokrát to tedy vyšlo až na poslední červencový den. Pokud tedy budete mít čas a chuť, rádi vás přivítáme na našem tradičním dvouhodinovém přenosu. Začínáme jako obvykle v osm hodin večer a náplní budou odpovědi na otázky, které nám napíšete do chatu. Těšíme se na pohodovou a přátelskou atmosféru, která při těchto přenosech panuje.

Pokec s kosmonautixem – červen 2020

Ani jsme se nenadáli a už se další měsíc chýlí ke konci. Než se ale červen převalí do července, čeká nás ještě jedna milá povinnost. Jelikož dnes máme poslední pátek v měsíci, připravili jsme si pro Vás již osmnáctý díl pravidelného živě vysílaného pořadu Pokec s kosmonautixem. Dnes v osm hodin večer opět začne pohodové povídání o kosmonautice v přátelském prostředí. Témata, o kterých bude řeč, určujete Vy, diváci. V tomto pořadu máte důležitou roli – svými příspěvky do chatu nám dáváte najevo, co Vás zajímá a o čem bude řeč. Pokud tedy máte večer čas a chuť, budeme rádi, když se k nám připojíte.

Pokec s kosmonautixem – květen 2020

Ani v kolotoči, který nám na konec měsíce naservírovaly kosmické agentury i soukromé firmy nemůžeme zapomenout na to, že dnes máme poslední pátek v měsíci. Asi není potřeba více dodávat – ale pokud přece jen ano, znamená to, že nás dnes čeká už 17. Pokec s kosmonautixem. Od osmi hodin večer se můžete těšit na zhruba dvouhodinové povídání v přímém přenosu o tématech, která Vás zajímají. Budeme se tedy těšit na Vás i na jako vždy příjemné povídání v přátelské atmosféře.

Najdete nás i na Spotify