Saturnův aktivní a oceánem disponující měsíc Enceladus se schovává za obří planetou na rozlučkovém snímku mezinárodní sondy Cassini. Snímek vznikl 13. září společně s několika dalšími fotkami. Sonda k němu použila svou kameru s úzkým zorným polem a nasnímala Enceladus ze vzdálenosti 1,3 milionu kilometrů, přičemž Saturn byl 1 milion kilometrů daleko. Rozlišení na povrchu Enceladu je 8 km/pixel a snímek vznikl složením fotek pořízených přes červený, zelený a modrý filtr, aby bylo dosaženo přirozených barev. Projekt Cassini-Huygens byl společným podnikem NASA,ESA a Italské kosmické agentury.

Saturnův aktivní a oceánem disponující měsíc Enceladus se schovává za obří planetou na rozlučkovém snímku mezinárodní sondy Cassini. Snímek vznikl 13. září společně s několika dalšími fotkami. Sonda k němu použila svou kameru s úzkým zorným polem a nasnímala Enceladus ze vzdálenosti 1,3 milionu kilometrů, přičemž Saturn byl 1 milion kilometrů daleko. Rozlišení na povrchu Enceladu je 8 km/pixel a snímek vznikl složením fotek pořízených přes červený, zelený a modrý filtr, aby bylo dosaženo přirozených barev. Projekt Cassini-Huygens byl společným podnikem NASA,ESA a Italské kosmické agentury.