(4/5)Několik z nás pracuje na experimentu zkoumajícím pohyby tělních tekutin, abychom zjistili, jak se náš nitrooční a nitrolebeční tlak mění ve stavu beztíže. Čím více dat je k dispozici, tím lépe pro vědce! Při našem návratu na Zemi musíme být pozorní k pohybu tělních tekutin. Naše těla žila ve stavu beztíže šest měsíců, a tak naše srdce nejsou zvyklá pumpovat krev do mozku proti gravitaci! To je jeden z důvodů, proč tady nahoře tak moc cvičíme. V této oblasti byl učiněn velký pokrok a obecně lze říci, že astronauti vracející se zpátky na Zemi se cítí fajn.

(4/5)Několik z nás pracuje na experimentu zkoumajícím pohyby tělních tekutin, abychom zjistili, jak se náš nitrooční a nitrolebeční tlak mění ve stavu beztíže. Čím více dat je k dispozici, tím lépe pro vědce! Při našem návratu na Zemi musíme být pozorní k pohybu tělních tekutin. Naše těla žila ve stavu beztíže šest měsíců, a tak naše srdce nejsou zvyklá pumpovat krev do mozku proti gravitaci! To je jeden z důvodů, proč tady nahoře tak moc cvičíme. V této oblasti byl učiněn velký pokrok a obecně lze říci, že astronauti vracející se zpátky na Zemi se cítí fajn.

Zdroj: https://www.flickr.com/photos/thom_astro/34350848122/