Koule experimentu Fluidics. Jedna tekutina slouží k pochopení toho, jak získat každou kapku paliva z nádrží satelitů, zatímco ta druhá slouží k pochopení povrchových turbulencí v kapalinách. Pozorováním povrchových turbulencí bez gravitačního rušení mohou vědci specifikovat, co ovlivňuje chování vytvářející vlnky a čeření. To by nám mohlo pomoci lépe pochopit oceánské proudy a formování vln na Zemi.

Koule experimentu Fluidics. Jedna tekutina slouží k pochopení toho, jak získat každou kapku paliva z nádrží satelitů, zatímco ta druhá slouží k pochopení povrchových turbulencí v kapalinách. Pozorováním povrchových turbulencí bez gravitačního rušení mohou vědci specifikovat, co ovlivňuje chování vytvářející vlnky a čeření. To by nám mohlo pomoci lépe pochopit oceánské proudy a formování vln na Zemi.

Zdroj: https://www.flickr.com/photos/thom_astro/33135647313/