Skleník je v naší evropské laboratoři Columbus a září růžově, jelikož vědci zjistili, že načervenalé světlo je pro růst rostlin nejdůležitější. Pěstování rostlin ve vesmíru není jednoduché, ale veškeré výzkum a technologie, které používáme, může být přímo použito na Zemi, jelikož našim cílem je vypěstovat zeleninu za pomoci nejmenšího možného množství energie a zdrojů.

Skleník je v naší evropské laboratoři Columbus a září růžově, jelikož vědci zjistili, že načervenalé světlo je pro růst rostlin nejdůležitější. Pěstování rostlin ve vesmíru není jednoduché, ale veškeré výzkum a technologie, které používáme, může být přímo použito na Zemi, jelikož našim cílem je vypěstovat zeleninu za pomoci nejmenšího možného množství energie a zdrojů.

Zdroj: https://www.flickr.com/photos/thom_astro/34127044040/