3/6 Minulý týden jsme zapnuli Robonauta a chvilku jsme spolupracovali. Robonauta vyvinula NASA, aby pomáhal astronautům s nebezpečnými, nebo repetitivními úkoly. Robot je pořád v testovací fázi. Minulý týden jsme ho připojili ke zdrojům energie, abychom ověřili jeho elektrickou spotřebu a vyřešili problémy s jedním vadným kabelem. V budoucnu by podobní roboti jako Robonaut mohli prozkoumávat cizí planety, přičemž by je ovládali astronauti. Ostatně před deseti dny jsem dělal telerobotický experiment Haptics 2, který s tím souvisí. Je hodně dobré, když pracujete s robotem o velikosti člověka!

3/6 Minulý týden jsme zapnuli Robonauta a chvilku jsme spolupracovali. Robonauta vyvinula NASA, aby pomáhal astronautům s nebezpečnými, nebo repetitivními úkoly. Robot je pořád v testovací fázi. Minulý týden jsme ho připojili ke zdrojům energie, abychom ověřili jeho elektrickou spotřebu a vyřešili problémy s jedním vadným kabelem. V budoucnu by podobní roboti jako Robonaut mohli prozkoumávat cizí planety, přičemž by je ovládali astronauti. Ostatně před deseti dny jsem dělal telerobotický experiment Haptics 2, který s tím souvisí. Je hodně dobré, když pracujete s robotem o velikosti člověka!

Zdroj: https://c1.staticflickr.com