Snímek měsíce Charon pořízený 10 hodin přet průletem ze vzdálenosti 470 000 km je lepší verzí snímku uveřejněného 15. července s menším rozlišením a použitím ztrátové komprese formátu JPEG. Charon (s průměrem 1 200 km) rovněž překvapuje svojí komplexitou geologických struktur na povrchu. Temná skvrna v oblastech severnmího pólu zatím také čeká na odhalení jejího původu a formování, stejně jako tektonické vrypy kolem pásu rovníku, které připomínají marsovskou oblast Valles Marineris. Tento snímek rozhodně nevypovídá o geologicky mrtvém tělese formovaném pouze vnějšími impakty. Vědci napjatě očekávají data měření atmosféry Charonu pomocí spektrometru Alice. Ty by měly dorazit na Zemi v průběhu příštích týdnů. Rozlišení tohoto snímku je několik kilometrů na pixel. V budoucnu se však můžeme těšit na ještě podrobnější a komplexnější mapu Charonu v rozlišení méně než kilometr na jeden pixel.

Snímek měsíce Charon pořízený 10 hodin přet průletem ze vzdálenosti 470 000 km je lepší verzí snímku uveřejněného 15. července s menším rozlišením a použitím ztrátové komprese formátu JPEG. Charon (s průměrem 1 200 km) rovněž překvapuje svojí komplexitou geologických struktur na povrchu. Temná skvrna v oblastech severnmího pólu zatím také čeká na odhalení jejího původu a formování, stejně jako tektonické vrypy kolem pásu rovníku, které připomínají marsovskou oblast Valles Marineris. Tento snímek rozhodně nevypovídá o geologicky mrtvém tělese formovaném pouze vnějšími impakty. Vědci napjatě očekávají data měření atmosféry Charonu pomocí spektrometru Alice. Ty by měly dorazit na Zemi v průběhu příštích týdnů. Rozlišení tohoto snímku je několik kilometrů na pixel. V budoucnu se však můžeme těšit na ještě podrobnější a komplexnější mapu Charonu v rozlišení méně než kilometr na jeden pixel.

Zdroj: http://pluto.jhuapl.edu