Impozantní silueta našeho domova: Galaktického disku a jeho drobných satelitů Magellanových oblaků. S každou obrátkou obrazových detektorů podél osy sondy se mnohanásobně načítají jejich snímané oblasti. Výsledná data pak umožňují zobrazení detailního rozložení hvězd. Čím světlejší je zobrazená oblast, tím více hvězd obsahuje. Jejich největší koncentrace se nachází ve střední výduti Galaxie. V této oblasti však neznamenají tmavá místa „málo hvězd“, nýbrž oblasti hustých prachoplynových oblaků, která pohlcují světlo hvězd za nimi. Naopak například v infračerveném oboru vykazují velkou aktivitu – mnohá z nich tvoří zárodečná mračna pro mladé hvězdy. Galaktický disk má horizontálně rozměry přibližně 100 000 světelných let, vertikálně něco kolem tisíce.

Impozantní silueta našeho domova: Galaktického disku a jeho drobných satelitů Magellanových oblaků. S každou obrátkou obrazových detektorů podél osy sondy se mnohanásobně načítají jejich snímané oblasti. Výsledná data pak umožňují zobrazení detailního rozložení hvězd. Čím světlejší je zobrazená oblast, tím více hvězd obsahuje. Jejich největší koncentrace se nachází ve střední výduti Galaxie. V této oblasti však neznamenají tmavá místa "málo hvězd", nýbrž oblasti hustých prachoplynových oblaků, která pohlcují světlo hvězd za nimi. Naopak například v infračerveném oboru vykazují velkou aktivitu - mnohá z nich tvoří zárodečná mračna pro mladé hvězdy. Galaktický disk má horizontálně rozměry přibližně 100 000 světelných let, vertikálně něco kolem tisíce.